Friday, June 23, 2006

Spooky.

Τις τελευταίες μέρες μαθαίνω τα νέα από οδηγούς ταξί. Δηλαδή, τα νέα τα δικά τους, μια πραγματικότητα «ξένη», κουτσομπολιά, σπασμένο τηλέφωνο φάση, πατημένα γκάζια και γέλια. Πολλά γέλια.

Ποδοσφαιρικός αγώνας Αυστραλία - Βραζιλία. Έχω φάει φρίκη, ευτυχώς δεν πάω μακριά. Ο τύπος μουντζώνει το ράδιο. I don't speak the language. Άλλος έχει κόρη που σπουδάζει, μου μιλά για φοιτητικό «συνδικαλισμό». Ανάλογα με την παράταξη, περνάς μέχρι και πέντε μαθήματα, λέει. Κι απορεί γιατί κατεβαίνουν στους δρόμους... Επίσης, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, οι «αναρχικοί» που τα σπάνε στις διαδηλώσεις είναι γόνοι πλουσίων. Άλλος, πάλι, μου είπε πως τους βάζουν οι μπάτσοι. Άλλος απόψε έβγαζε στη φόρα τη γυναίκα του τάδε. Τη γαμάει ο παπάς, παντρεμένος κι αυτός. Την ήξερε καλά ο οδηγός, μέχρι και πλαστική στη μύτη έχει κάνει, την είχε μακριά. Και οι δρόμοι; Μετ’ εμποδίων. Δημοτικές εκλογές έρχονται, φουλ τα «αναγκαία» έργα. Κάτι ξηλωμένα πεζοδρόμια, κάτι πλατειούλες με καινούριο σιντριβανάκι, τα βασικά, ξέρετε...

Γαμώ or what;

Τις άλλες ειδήσεις δε τις μπορώ. Είδα μια υποψία χθες, αργά. Κάτι πεσμένα ποσοστά ανεργίας, κάτι άνοδοι στη δημοτικότητα της Κυβέρνησης... Μάγκα μου, είχα μετακομίσει σε άλλη χώρα και κανείς δε μου το είχε πει. Μόνο το site της LifO που δεν είπαν πως άνοιξε. Κρατική τηλεόραση, ρε!

Now that’s what I call spooky!

Τώρα είναι περασμένη η ώρα. Η πλατεία ήταν γεμάτη από κόσμο που χόρευε και τραγουδούσε μαζί με τις Ρόδες. Ο οδηγός του ταξί με ρωτούσε γιατί να μη γίνεται αυτό κάθε μέρα. Δε νυστάζω ούτε για δείγμα. Σταγόνες ιδρώτα κυλάνε στο σβέρκο μου, το δεξί μου πόδι «κλωτσάει» στο ρυθμό των Supremes, μου λείπουν κάτι φιλιά που νοιώθω έντονα στα χείλη. Κοιτάζω τον ουρανό κι όλα είναι στη θέση τους. Turn off computer, εντάξει;

Καλόν ύπνο. Όπου και να’ σαι...

5 Comments:

Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Φαίνεται εσύ πέφτεις σε ταξιτζήδες που είναι "φάτσες" κι έχουν και άποψη εναλλακτικής ενημέρωσης :)

Μονάχα εμένα μου τυχαίνουν κάτι περιπτώσεις που τραγουδούν με πάθος συνοδεύοντας το άσμα απ' το ραδιόφωνο:
"Ένα μπουκάλι Τζόνι τη μοναξιά σκοτώνει και γίνεσαι καλά σε μερικά λεπτά..." καπάκι μετά το "Ασυνόδευτος, απο σήμερα και πέρα όπου νύχτα μου και μέρα, ασυνόοοοδευτόος..."

Κλαψ, λυγμ

12:01 PM  
Blogger Idάκι said...

Vague, μην παραπονιέσαι, καλύτεροι κ από το BBC είναι... παίρνεις και το σφυγμό του μέσου πολίτη άμεσα ;)

Καλό Σ/Κ εύχομαι ;)

2:21 PM  
Blogger enteka said...

τι μαθαίνει κανείς. (για να αποφύγω να τα μαθαίνω πάντα κάθομαι πίσω και πάντα με γουώκμαν)
:)

3:12 PM  
Blogger vague tourist said...

Σήμερα ένας μου έλεγε να βγούμε στο Αιγαίο και ν’ αρχίσουμε να ρίχνουμε τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη! Τα είχε με τα κωλοπαίδια που καίνε τη σημαία μας...

6:44 PM  
Blogger De(e)lumina said...

Αυτό το 'καληνύχτα όπου και να'σαι' έφερε κάτι σε Γκαραβέλα!!! Είσαι καλά vague ή πιάσαν οι ζέστες επικίνδυνα?? :-p

7:22 PM  

Post a Comment

<< Home