Saturday, February 11, 2006

Ίσως γι’ αυτό δε μου άρεσαν ποτέ τα θρησκευτικά.

Συνομιλώντας περί εκτεταμένης αστυνόμευσης στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων τελευταίως, για τα «κακά παιδιά» αυτής της γειτονιάς, για διάφορες μορφές εθισμών και άλλα χαριτωμένα, η κουβέντα κύλησε περιέργως και προς τη θρησκεία. Ο οδηγός του ταξί δηλώνει: «Εγώ αυτό το Θεό δεν τον έχω συναντήσει ποτέ. Μου κρύβεται, μάλλον. Άμα τον πετύχω ποτέ, όμως, θα του γαμήσω τη μάνα.»

Δικός μου άνθρωπος.

Ύστερα κάναμε πάρτι για τους μαλάκες που σταυροκοπιούνται μέσα στα ταξί όταν το όχημα περνά δίπλα από εκκλησία.

Συμπέρασμα: Γαμιέται ο Μωάμεθ. Κι ο δικός μας. Και των αλλωνών. Και οι Παναγίες μέσα. Και οι οπαδοί τους. Και οι αγελάδες τους. Και η γρίπη των πτηνών που σκοτώνει τους κύκνους.

Μερικές ώρες νωρίτερα, σε ένα άλλο ταξί, ο οδηγός σιγοντάριζε τον κύριο Γιάννη Κόλλια (αοιδός) στο έκτακτο λαϊκό άσμα «Ένα μπουκάλι Τζόνι, τη μοναξιά σκοτώνει».

12 Comments:

Blogger Muse said...

Να κόψουν τα θρησκευτικά απ'τα σχολεία. Κάθε φορά μου γαμούσαν (με το συμπάθειο κιόλας, σε ξένο μπλογκ βρίσκομαι)το μέσο όρο.

5:34 PM  
Blogger raffinata said...

Δεν το πιστεύω, το ίδιο τραγούδι είχε κι ο ταξιτζής που πήρα από τη δουλειά για το σπίτι!!!
Κι ένας συνάδελφός του κάποτε, είχε το σταθμό της εκκλησίας, και σε κάθε κύριε ελέησον, άφηνε το τιμόνι για να κάνει το σταυρό του, κι εγώ βλαστημούσα την τύχη μου απ' το πίσω κάθισμα, ευχόμενη αν στουκάρουμε κάπου να πάει αυτός να συναντήσει το φίλο του Πέτρο!!!

6:04 PM  
Blogger funEL said...

Bρε θα πέσει φωτιά και θα σας κάψει.
Μετανοείται.Πόσες νομίζετε ότι μείναν 6657 και νύχτωσε...
άντες

10:17 PM  
Blogger Ge.orgie said...

Το σταυρό μου επειδή πέρασα έξω απ'την εκκλησία δεν τον έκανα ποτέ και μπορεί εκκλησία να πηγαίνω την ανάσταση και αν, όμως κάθε θρησκεία έχει τους πιστούς της, τα πιστεύω της και τα συμβολά της.Ακόμα και αν δεν την ασπαζόμαστε αυτά οφείλουμε να τα σεβόμαστε. Μπορεί να διαφωνούμε κάθετα με τους εκφραστές αυτής αλλά υπάρχουν λιγότερο προσβλητικοί τρόποι να εκφράσουμε την άποψή μας. Όσο για τον ταξιτζή έχεις ταλέντο Vague! Πρόσφατα έτυχα έναν που σταμάτησε να αγοράσει φιστίκια και μας κέρασε και τους 3εις πελάτες.(ευτυχώς δεν δοκίμασα τόσα βλέπουμε στον Ευαγγελάτο)

2:54 AM  
Blogger vague tourist said...

Muse, εγώ τα πήγαινα χάλια στο προφορικό αλλά έσκιζα στο γραπτό. Στην τρέλα οι θεολόγοι. ;-)

Μπα, raffinata, δεν καταλαβαίνουν ούτε από στουκαρίσματα αυτοί. Θα γλίτωνε με καμιά γρατσουνιά και θα το χρέωνε σε θαύμα της Μεγαλόχαρης...

funEL, burn, baby, burn!

Giorgie, ακριβώς, επειδή «κάθε θρησκεία έχει τους πιστούς της, τα πιστεύω της και τα σύμβολά της», το όλο θέμα είναι για τον πούτσο. Επειδή έπαιζε σπασμένο τηλέφωνο με κάτι αγράμματους π.Χ. (whatever) καθόμαστε τώρα και εισπράττουμε από καντήλια μέχρι βόμβες. Επίσης, δε νομίζω πως γίνομαι προσβλητικός. Κι εμένα προσβάλουν την αισθητική μου στον χείριστο βαθμό όλοι αυτοί οι «πιστοί». Αλλά με προστατεύει κανείς από δαύτους;

2:49 PM  
Blogger Ge.orgie said...

Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά δηλαδή; Ναι στο όνομα θρησκειών έγιναν οι μεγαλύτερες σφαγές αλλά οι πράξεις κάποιων αδαών,αλαζόνων είναι η αιτία.Άνθρωποι που μετέφρασαν και χρησιμοποίησαν τις γραφές όπως ήθελαν.
Όμως πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν εξαιρέσεις που δεν πρέπει απλά να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Η δύναμη της πίστεως είναι μεγάλη και έχει αποδειχθεί.Μόνο και μόνο επειδή κάποιος πιστεύει σε κάτι του δίνει δύναμη να συνεχίσει. "Ακόμα κι αν δεν υπάρχει Θεός πρέπει να φτιάξουμε έναν"

3:27 PM  
Blogger άρχοντας Κώστας said...

Vague,

εμένα θα μου επιτρέψεις να πω οτι το ποστ σου [ή έστω οι απόψεις του ταξιτζή] είναι προσεγγίζουν τα όρια του προσβλητικού. Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματά μας και μας πειράζουν αυτοί που σταυροκοπιούνται τώρα;

Ακόμη κι αν σιχαινόμαστε ορισμένα πράγματα, από την στιγμή που άλλοι τα θεωρούν ιερά νομίζω είναι τουλάχιστον ανθρώπινο να τα σεβόμαστε [με την πρακτική έννοια να μην αναφερόμαστε απαξιωτικά προς αυτά]. Το ότι δεν θεωρούμε κάτι ιερό, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το βρίζουμε κιόλας. Δεν είναι ούτε νόμος ούτε κανόνας, αλλά είναι θέμα ευγένειας, διακριτικότητας και αλληλοσεβασμού. Αυτά! :)

Να είσαι καλά!

1:15 AM  
Blogger vague tourist said...

Giorgie, οι «πιστοί» δε σκοτώνουν από μόνοι τους, έχουν κι έναν θρησκευτικό ηγέτη που κρατάει τη ντουντούκα... Πάντως, επικροτώ την ιδέα του να φτιάχνουμε Θεούς δικούς μας. Εγώ έχω τον Τιμ, ευχαριστώ.

Lord Kostas, από τη στιγμή που κανείς από τους δυό μας δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει βίαια μέσα εναντίον του άλλου, οι δημοκρατικές μου πεποιθήσεις λένε πως εσύ μπορείς να σταυροκοπιέσαι κι εγώ να γελάω μαζί σου. Πιθανότατα ένας από τους δύο κάνει μαλακία. Αλλά δεν θα το κρίνουμε εμείς οι δύο αυτό. Επίσης, δείγματα «ευγένειας, διακριτικότητας και αλληλοσεβασμού» είχα πάρει προ ετών, όταν οι ορδές των «Χριστιανών» είχαν αλώσει το κέντρο της Αθήνας με σταυρούς μαχαίρια και ψαλίδια, καταστρέφοντας κινηματογράφους που έπαιζαν τον «Τελευταίο Πειρασμό» του Σκορσέζε. Από τα συλλαλητήρια της Βουγιουκλάκη δεν έχω εικόνα, απείχα. Ο καθείς έχει και τις αντοχές του...

Να’ μαστε καλά, indeed!

1:40 AM  
Blogger Ge.orgie said...

Tim... το σκηνοθέτη?
Θα συμφωνήσω με το "Lord Kostas" .
Λέτε Vague: '' δείγματα «ευγένειας, διακριτικότητας και αλληλοσεβασμού» είχα πάρει προ ετών, όταν οι ορδές των «Χριστιανών» είχαν αλώσει το κέντρο της Αθήνας με σταυρούς μαχαίρια και ψαλίδια, καταστρέφοντας κινηματογράφους που έπαιζαν τον «Τελευταίο Πειρασμό» του Σκορσέζε.''
Kαι τι ? αυτό είναι παράδειγμα προς μίμηση ή αποφυγή? Γιατί να μην κάνετε εσείς Vague τη διαφορά τότε?

2:22 AM  
Blogger vague tourist said...

Που είχα φυλάξει λίγο αγιασμό;

12:43 PM  
Blogger άρχοντας Κώστας said...

lol γι' αυτό με τον Τιμ.

Και γιατί αποκλείετε την χρησιμοποίηση βίαιων μέσων; Να τώρα που θα σας στείλω τον ιο και θα καεί το blog σας στην πυρά θα σας πω εγώ... :)

Το παράδειγμα που αναφέρετε προφανώς είναι αντιπροσωπευτικό μιας ομάδας θρησκευομένων. Ο φανατισμός υπήρχε και υπάρχει παντού, μην περιμένετε να λείπει από την θρησκεία -όταν μάλιστα αυτή είναι φορέας εξουσίας.

Από την άλλη μου αρέσει που χρηιμοποιείτε το χιούμορ ως όπλο σας :) τα λέμε!

2:21 AM  
Blogger vague tourist said...

Φορείς εξουσίας, ακούω; Περισσότερο αγιασμό. Με τον κουβά!

7:55 PM  

Post a Comment

<< Home