Tuesday, December 06, 2005

Κάτι μεγάλο έρχεται προς το μέρος μου!

Χθες το βράδυ, λοιπόν, ήμουν σ’ ένα αμάξι μ’ ένα φίλο και κατευθυνόμασταν προς παραλία. Θάλασσα εκ των δεξιών, ψιλοκίνηση, σχόλια για τα έκτροπα σε χριστουγεννιάτικους στολισμούς μπαλκονιών, κέφια τρελά. Ξαφνικά, εγώ παρατηρώ ένα μεταλλικό αγνώστου ταυτότητας αντικείμενο στον ουρανό. Γενικώς, επειδή έχω μεγάλη φαντασία, το αγνοώ. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που είχα δει τις «Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου» και προσευχόμουν να έρθουν να με πάρουν οι εξωγήινοι (με την προϋπόθεση να παίζει και ο Ρίτσαρντ Ντρέιφους σε ρόλο διερμηνέα, διαφορετικά την κάτσαμε...), δεν επρόκειτο να συμβεί αυτό, παρατήστε με, το έχω ξεγράψει, ο Σπίλμπεργκ τον παίρνει, παλιάνθρωπε, μου κατέστρεψες τα παιδικά μου όνειρα! Κοιτάζω και πάλι ψηλά. Το ασημί αντικείμενο μεγάλωνε και ο όγκος του κάλυπτε σιγά σιγά τον ουρανό. Τ’ αστέρια χάνονταν και το όποιο φεγγάρι μαζί (που έπεφτε δεν πρόσεξα). Ως αποτέλεσμα, η πλάσις όλη σκοτείνιαζε σταδιακά. Αλλά όχι πίσσα σκοτάδι. Όπως στις παλιές ελληνικές ταινίες που πήγαιναν στην ακρογιαλιά μετά το club για να χουφτωθούν αλλά εσένα σου φαινόταν μέρα μεσημέρι υπό κάποια υποψία σκιάς, αυτό το ανεξήγητο, ρε παιδί μου, κατάλαβες; Πανικός παντού στην αρχή, ύστερα μια επικίνδυνη ηρεμία. Κρύφτηκαν όλοι. Εγώ συνέχισα να χαζεύω το ιπτάμενο αντικείμενο, που πλέον έμοιαζε απλά να... πέφτει.

Δυνατός κρότος κι ύστερα πάλι σιωπή. Δεν είχε πέσει μακριά. Την έκανες την απόσταση με τα πόδια. Μόνος άρχισα να τρέχω, ο φίλος μου είχε λιποθυμήσει ή τον είχε πάρει ο ύπνος (τι άνθρωποι νυσταλέοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας, δε λέγεται...). Στο δρόμο έβρισκα μερικούς ακόμη που είχαν την ίδια απορία και αγωνία. Τι στο διάολο ήταν αυτό που έπεσε από τον ουρανό;

Πρώτος εγώ έδωσα την απάντηση (βλέπε - και καλά - ειδικός): ήταν μια γιγάντια μπομπίνα. Και πάνω στο μεταλλικό καπάκι της που είχε προσγειωθεί παραδίπλα έγραφε... «King Kong»! Ξαφνιάστηκαν όλοι, επιφωνήματα τρόμου και έκπληξης ακούγονταν από παντού. Ως αρχηγός της αποστολής δίνω το πρόσταγμα: «Μάγκες, πρέπει να βρούμε μηχανικό προβολής και αίθουσα ΤΩΡΑ! Ούτε το γραφείο διανομής δεν την έχει δει ακόμη τη γαμωταινία!».

Και μετά ξύπνησα.

8 Comments:

Blogger Idάκι said...

Κι ανησυχούσα για τα όνειρα που βλέπω τελευταία...

Ουφ, ξένοιασα τώρα βρε!

:P

2:17 PM  
Blogger Gourouna said...

King Kong με έντυνε η μαμά, μικρή. Επειδή κάθε μέρα ήμουν μια μικρή πριγκίπισσα, έλεγε τις απόκριες να πρωτοτυπεί. ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ.

11:46 PM  
Blogger Ge.orgie said...

Vague τι είχατε φάει την προηγούμενη; Το παθαίνω κι εγώ όποτε τρώω μια πίτσα μόνος μου..

12:23 AM  
Blogger nanakos said...

Sigoura itan o KIng KOng?? Mipws itan i kopia tou "Glitter" pou steilame stous exwgiinous ki exaitias tis apofasisan na mas afanisoun? Lew mipws, mipws lew!

10:00 AM  
Blogger vague tourist said...

Σφαλιάρα, Giorgie.

nanakos, δεν έχασες τίποτα. Αν έφερνες αυτό που έμαθα, αντί για κομμένο δάχτυλο θα πέταγες από τον 12ο...

Υ.Γ. Τα ναρκωτικά τα έχω κόψει!

3:53 PM  
Blogger mindstripper said...

(Χμ...)

5:05 PM  
Blogger vague tourist said...

Τη ζωή του εννοώ ότι δεν έχασε... :-Ρ

5:14 PM  
Blogger mindstripper said...

Ααααχμ, εγώ -λόγω δίαιτας- εννόησα ότι θα έφερνε τίποτε φαγώσιμο, καταλαβαίνετε... :-P

5:25 PM  

Post a Comment

<< Home