Wednesday, October 05, 2005

Της μοδός.

Ανάμεικτα τα συναισθήματα για το νέο album των Depeche Mode. Πρώτο κόλλημα με το «Suffer Well». Ακολουθούν τα «I Want It All» και «Nothing’s Impossible». Αποδεικνύεται πως το «Precious» ήταν σωστή επιλογή για πρώτο single.

Κατά τα άλλα, η μάταιη αναζήτηση ενός καραμπινάτου pop κομματιού σου στοιχίζει καθώς αναλογίζεσαι το παρελθόν... Απουσιάζει αυτό το ρίγος του εφηβικού ενθουσιασμού. Και από τους DM κι από το «γερασμένο» τους κοινό.

Κανένας άλλος «γνωστός άγνωστος» ακροατής να σχολιάσει ή να «σταμπάρει» τα δικά του tracks;

12 Comments:

Blogger Alberich said...

Δεν ένιωσα ενθουσιασμό σε κανένα σημείο αν και το άκουσα με μεγάλη προσοχή.Μερικά οργανικά μέρη μου άρεσαν.Από κομμάτια "nothing's impossible" & "the sinner in me". Σαν ύφος μου άρεσε και το "a pain that i'm used to", αλλά είναι αδύναμο συνθετικά .

6:56 PM  
Blogger polyvios eupatridis said...

δεν το έχω πάρει ακόμα και δεν ξέρω αν θα το αγοράσω. τα δύο τελευταία cd τους ήταν μέτρια. μόνο οι συλλογές άξιζαν, τα singles και τα remixes, το τελευταίο δε ήταν σαν να επισκεπτόσουν ένα μουσείο ηχητικής εξέλιξης. το precious το βρήκα συμπαθητικό, αλλά κάτι λείπει. μόλις γύρισα από τα metropolis και πήρα franz και st ettiene (καλά το γραψα ;). άκουσα στα γρήγορα το 2ο και είναι απολαυστικό. τώρα είμαι στη δουλειά και βάζω τους franz στο cd player. ήθελα να πάρω και sigur ros, γιατί μου άρεσε το εξώφυλλο κι έχω διαβάσει καλές κριτικές στο bbc (αν και στο mic τους βρίζανε), αλλά είπα να το αφήσω για αργότερα. πάντως, με τους depeche, έχω περάσει πανέμορφα τις παλαιότερες εποχές.

6:57 PM  
Blogger hobgoblin said...

Μολονότι ανακαλύπτω κάθε μέρα πόσα αγνοώ για τη μουσική, της οποίας δηλώνω και λάτρης, τολμώ να εκφέρω άποψη για το καινούριο των Rolling Stones. To album ολόκληρο δεν το έχω ακούσει, αλλά το streets of love μου αρέσει τόοοσο πολύ. Αυτά, ταπεινά.

7:18 PM  
Blogger Rainman said...

Δεν το έχω ακούσει ακόμα αλλά έχω να πω (παρόλο που ξέρω ότι μπορεί να πετροβοληθώ ως βλάσφημη) ότι αγαπώ Dave Gahan αλλά για κάποιο περίεργο λόγο θα ήθελα πολύ να ακούσω το Precious με την φωνή του Morten Hacket.

8:11 PM  
Blogger Junky Nurse said...

to 'john the revelator' den sou aresei?

8:42 PM  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Δυστυχώς δεν έχω γνώμη γιατί τις τελευταίες μέρες ακούω μόνο τη μουσική του Old Boy (είναι να μην μου κολλήσει κάτι), το best του Michael Nyman, και για να ξυπνήσω το πρωί Tiesto ;-)
το τελευταίο δισκάκι που θυμάμαι να μου άρεσε πολύ (πριν το ρίξω στα instrumental) ήταν το Be του Common. Πολύ καλό!

9:06 PM  
Blogger mindstripper said...

Εγώ παρατήρησα ότι με πιάνει νευρικό κάθε φορά που ακούω το Nothing's impossible στο ραδιόφωνο.
Θέλω επι τόπου να παίξει το Personal Jesus.

1:14 AM  
Blogger Art Attack said...

Αχα!Ωστε εσεις ειστε οι γνωστοι αγνωστοι.Μαλιστα!

10:24 AM  
Blogger vague tourist said...

Alberich, το αμέσως επόμενο που μου «κάθισε» θετικά είναι το «A Pain That I’m Used To». Γενικώς συμφωνούμε.

polyvios eupatridis, η Σάρα είναι παντοτινή.

Rainman, ούτε να το ακούσεις δε σου το δίνουν τα παλιόπαιδα;

Βρε Junky, αδιάφορος αυτός ο «John». Ούτε καν στον ήχο τους δε μου ταιριάζει...

12:04 AM  
Blogger Sraosha said...

Δυστυχώς είμαι κι εγώ απ' αυτούς που έχουν ανεπανόρθωτα κολλήσει με Policy of Truth, Personal Jesus (κι άλλα) και τέλος με το Death's Door (από το OST του Until the end of the world, ίσως το καλύτερο OST με τραγούδια που βγήκε ποτέ).

Ασπρίσαν τα μαλλιά μας...

8:20 AM  
Blogger WhiteCarInGermany said...

΄Ωπα, ώπα...
Τι γίνεται εδώ...
Ξενυστάξτε please...
Facts:
1. Το νέο album των Depeche είναι επιστροφή στο electro του Violator και του Black Celebration. Καμία σχέση με τα american friendly '90s.

2. Το νέο album των DEpeche Mode είναι το πιο σπαρακτικό - σκοτεινό - εσωτερικό - αυτοκριτικό τους. ΝΒρήκαν τη γενναιότητα να αφήσουν τις heart hearted μετριότητες του Exciter και εν μέρει του Ultra.

3. To νέο album των Depeche Mode είναι γεμάτο slow burners: Lilian, John The Revelator, A Pain That I'm Used To... Βρείτε ποιο θα είναι το νέο τους single...

4. Το νέο album των Depeche Mode περιέχει μερικούς από τους πιο σκληρούς στίχους που... δεν έγραψε ποτέ ο Nick Drake ή ο Jeff Buckley...

5. Το νέο album των Depeche Mode - πιστέψτε με- είναι τόσο εθιστικό όσο το Scream της Siouxsie, το Autoamerican των Blondie και το Computer World των Kraftwerk.

12:16 PM  
Blogger vague tourist said...

WhiteCar, είναι ατυχές το γεγονός ότι σταμάτησες στα... πέντε.

Αλλά ήσουν τόσο καλός με τις «παραγγελιές» που θα το παραβλέψω. :-Ρ

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home