Tuesday, October 04, 2005

Πωλείται μαζί με την τρόμπα;

Αν και δε βλέπω τηλεόραση (την αποφεύγω ακόμη κι όταν περνάω έξω από καταστήματα με ηλεκτρικά είδη), πρόσφατα έπαθα μια μεγάλη ζημιά, πείτε το και εξάρτηση, δε ντρέπομαι, δικοί μου άνθρωποι είστε, δεν θα το διαδώσετε παραέξω...

Έχω εθιστεί στο telemarketing!!!

Αλλά όχι με όποιο κι όποιο προϊόν. Σας ομιλώ αποκλειστικά για ένα, το απόλυτο, το μοναδικό, το πλέον εξελιγμένο τεχνολογικό επίτευγμα: τον φουσκωτό καναπέ που γίνεται ΚΑΙ διπλό κρεβάτι ΚΑΙ στρώμα θαλάσσης (στο διαφημιστικό οι μπουρτζόβλαχοι Αμερικάνοι τον χρησιμοποιούν σε πισίνα)!

Είναι οργασμός, σας λέγω! Να τους βλέπεις να τον φουσκώνουν, να τον γυρίζουν πάνω, κάτω, τ’ ανάσκελα και να χοροπηδάνε κι αυτοί σε διάφορες στάσεις μαζί του. Να βλέπεις τη συγκίνηση στο βλέμμα της μάνας που της έφερε ο κανακάρης το φίλο στο σπίτι και δεν έχει που να τον κοιμίσει, να γυαλίζει το μάτι της και να’ ναι έτοιμη να ουρλιάξει «Μη τολμήσει κανείς και τον ξεφουσκώσει, είναι δικός μου!». Να ζεις στιγμές τρόμου όταν βάζουν παρουσιαστή και καναπέ ανάμεσα σε δυό νταλίκες οι οποίες τους στριμώχνουν με πατημένα γκάζια!

Μόνο με εξωλέμβιο δεν έχουμε δει πως συμπεριφέρεται το προϊόν...

Κοινώς, πετάξτε τις φουσκωτές σας κούκλες, πείτε αντίο στα sex shops, ανοίξτε την τηλεόραση (του ΑΝΤ1, συνήθως) αργά το βράδυ και βεβαιωθείτε πως τα παράθυρα είναι κλειστά - γιατί θα βογκήξετε!

13 Comments:

Blogger violent unknown event said...

ναι :-P

1:00 PM  
Blogger null said...

το έχω δει κι εγώ αυτό με τις νταλίκες

καταπληκτικό προϊόν που δείχνει ότι ο ανθρώπινος πολιτισμός έχει φτάσει στην ανώτατη ακμή του και μάλλον δε θα καταφέρουμε κάτι καλύτερο σύντομα

1:49 PM  
Blogger Loucretia said...

Aααααααααααα δε το πιστευω!!!!

Αυτος ο καναπες ειναι ο αγαπημενος μου, ονειρο μου να ταξιδεψω με τα σαπιοκαραβα Ρομιλντα και Ροδανθη και να τον εχω ανοιχτο πανω στο καταστρωμα να πινω αραχτη φραπεδια ή να επισκεπτομαι τους φιλους μου στο εξωτερικο κι εκει που θα ψελλιζουν αμηχανα "μα δεν εχω που να σε κοιμησω" πααααααααφ θα κανω μια και θα τους παρουσιαζω τον σουπερ καναπε!!!
Μιλαμε και για πολυ χλιδα, ετσι;;;; (αρκει να τον πουλανε μαζι με τη τρομπα) :-Ρ

5:52 PM  
Blogger noheathen said...

το telemarketing είναι από τα πιο χαλαρωτικά πράγματα που μπορούν να σου τύχουν ξημερώματα απέναντι από το "κουτί". Έχω την εντύπωση πάντως πως το συγκεκριμένο με το φουσκωτό υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια.

9:50 PM  
Blogger Black Pearl said...

Καλωσήλθες στο club των εραστών του Τελεμάρκετινγκ! Πριν συνεχίσεις όμως τις όμορφες σκέψεις σου θα σε προσγειώσω στην τηλεοπτική πραγματικότητα κάνοντας σου ένα κουίζ με τις απαραίτητες γνώσεις που πρέπει να έχεις:

1)Πως λέγεται η κυρία που διαφημίζει τα σεντόνια και τις κουβέρτες στο TV Θεσσαλονίκη;

2)Ποιό είναι το επίθετο του αγαπητού μας Πόλυ που πουλάει κατσαρολικά, θερμόμετρα και πιεσόμετρα στο TIME;

3)Πόσα παιδιά έχει ο Δημοσθένης Λιακόπουλος και πως λένε τη γυναίκα του;

4)Με πόσα πιστόλια κυκλοφορεί ο έτερος τηλεπλασιέ βιβλίων Κυριάκος Βελόπουλος;

5)Ποια είναι η πιο επιτυχημένη μάρκα μαχαιριών παγκοσμίως και αποδεκτή από τους απανταχού πλασιέ telemarketing;

6)Σε ποιο κανάλι αποκλειστικά διαφημίζεται το set σχεδιασμού-ζωγραφικής για τις παιδικές ηλικίες;

Βρες πρώτα αυτά και μετά τα ξαναλέμε!

:P

7:54 AM  
Blogger Sraosha said...

Επειδή έχω μια κλάση, εν πάση περιπτώσει, είχα κολλήσει με τους γερμαναράδες που διαφήμιζαν κάτι σούπερ αντικολλητικά σκεύη στην ΕΤ1. Αυτή, τη λέγανε Μπριγκίττε ή Μπεάτε και φορούσε ταγέρ και τέτοια. Αυτόν, τον λέγανε Κλάους Κίνκυ ή δεν ξέρω πώς, και φορούσε σκουλαρίκι δεξιά. Μαζί καίγανε γάλατα πάνω στα σκεύη με λυχνία Μπούνσεν, για να δείξουνε πόσο αντικολλητικά είναι.

Ααααχ.

10:37 AM  
Blogger loretta said...

Μετά από χρόνιο εθισμό στην παρακολούθηση εκπομπών τηλεμάρκετινγκ έχω να καταθέσω τα εξής:
1. Ο κύριος Πόλυς είναι ότι καλύτερο έχουν βγάλει οι ελληνικές τηλεπωλήσεις και όχι μόνο. Και τι δε θα έδινα να έχω σε βιντεοκασέτες τα άπαντα της εκπομπής "πολυπροσφορες με τον Πόλυ".
2. Η αγαπημένες μου παρουσιάσεις είναι αυτές που περιλαμβάνουν κοινό και συγκεκριμένα μια που έβλεπα στο new channel ή κάποιο τέτοιο πολύ παλιά η οποία διαφήμιζε κάτι σαν τοστιέρα που έφτιαχνες μικρές πίτσες και έκαναν διαγωνισμό συνταγών ανάμεσα σε αμερικάνες θείτσες. Νομίζω κέρδιζε μια που είχε φτιάξει κάτι με κοτόπουλο και ανανά. Επίσης το δεύτερο κορυφαίο είναι μια σειρά γκατζετ για την κουζίνα με τα οποία κόβεις το αγγούρι σε σπιράλ, τη ντομάτα σε τριανταφυλλάκι κτλ.
Ψηφίζω ως καλύτερες παρουσιάσεις αυτές που σχετίζονται με κουζινικά και ξενερώνω αλύπητα με όργανα γυμναστικής, κυρίως αυτά που περιλαμβάνουν στο όνομα τους τη λέξη «αμπς»
3. Στην ultimate δοκιμασία του στρώματος με τις νταλίκες έχω να προσθέσω δυο ακόμα:
Ψήσιμο πίτσας σε καπό αυτοκινήτου το οποίο είναι βαμμένο με το ειδικό προστατευτικό και φυσικά δεν παθαίνει τίποτα και – the best of the best – πτώση κυρίας με αλεξίπτωτο από αεροπλάνο χωρίς να χαλάσουν οι μπούκλες που της έφτιαξαν με το ειδικό πιστολάκι-ψαλίδι!

11:03 AM  
Blogger spyros said...

Ιδρωμένο κωλαράκι Ιταλίδας με μασαζολουρίδα αδυνατίσματος που το πήγαινε πάνω-κάτω. Προ τετραετίας. Σε όλα τα κανάλια. (Το έχεις;)

Αχ, Πάολα...

1:43 PM  
Blogger so-de-lovely said...

Αγαπημενε μου vague,
πρεπει να σου πω οτι περσι τετοια εποχη ειχα παθει κι εγω την ιδια εμμονη, μονο που ως πολυ over the top person, kai totally bigger than life εκανα το επομενο το εσχατο βημα και πηγα στο ωραιο μαγαζακι του tm με τα ωραια μου ευρουδακια στο χερι πεποισμενη οτι θα κανω την αγορα του αιωνα! Και I was in for a big surprise: δεν ηταν ο φουσκωτος καναπες για μενα. Η πωλητρια με εξουδετερωσε με την ερωτηση - killer: εχετε γατα? Ναι τρεις, απαντησα η αθωα παιδισκη κι επι τοπου εφαγα πορτα απο τον καναπε/ονειρο: θα τον ξεφουσκωσουν με τα νυχακια τους αμεσως μολις τον στησετε γιατι - οποιος εχει γατες ξερει πολυ καλα οτι - οι γατες λατρευουν να ξυνουν τα νυχια τους πανω στους καναπεδες!

7:32 PM  
Blogger Estarian said...

Εγώ γουστάρω πολύ ατμομάγειρες, τηγάνια τεπανγιάκι (με δώρο σετ μαχαίρια ή ταπεράκια) και πολυκόφτες για την κουζίνα.
Ειδικά άμα δεν πεινάω βάζω superB ή Αχαϊα ΤιΒί και μου ανοίγει η όρεξη.
Επίσης υπάρχει και το πλέον άχρηστο μηχάνημα όλων των εποχών, ένα πράγμα σαν τοστιέρα που είναι μονο για να ψήνει ατομικές πίτσες. Και κρέπες. Και φέτες ψωμί.
Αυτόν τον αμερικάνο μάγειρα με το μουστακάκι που τα διαφημιζει όλα αυτά πως τον λένε ρε παιδιά?

11:39 AM  
Blogger vague tourist said...

Όλοι «καμένοι» βλέπω... ;-)

Ότι και να λέτε, εγώ δηλώνω πιστός κι αφοσιωμένος στη φουσκωτή πολυ-πολυθρόνα μου! Η δεύτερή μου αγάπη μετά από εκείνη την παγωτομηχανή (που ξεχνάω και πως την έλεγαν, ζητώ τη βοήθεια του κοινού). Ποτάμια τα δάκρυα... από τα γέλια!

12:07 AM  
Blogger loretta said...

Estarian είσαι ο άνθρωπος μου!

11:17 AM  
Blogger pinky and the brain said...

wow κι εγώ μεγάλη fan του φοβερού καναπέ. το δε εντυπωσιακό στον καναπέ είναι ότι είναι μαύρος. αντιλαμβάνεσαι τι θα γίνει αν κάτσεις με το μαγιουδάκι στον μαύρο πλαστικό καναπέ μέσα στην πισίνα και ντάλα καλοκαίρι?

υπάρχει και το τραπέζι που γίνεται χίλια διαφορετικά τραπεζάκια...

11:58 AM  

Post a Comment

<< Home