Thursday, September 15, 2005

Το διπλό κρεβάτι της μοναξιάς μας.

Συνήθως δυσκολεύομαι να κοιμηθώ (μπορεί και να το έχεις καταλάβει). Δεν ξέρω τι φταίει. Ίσως να είναι μια μορφή φοβίας. Μερικές φορές με τρομάζει όταν κλείνω τα μάτια τη νύχτα. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα είμαι ακόμη εδώ στο ξημέρωμα...

Άλλες φορές δε μ’ αρέσει που κοιμάμαι μόνος. Μου λείπει η ζεστασιά κι η υγρασία ενός άλλου κορμιού, κολλητά με το δικό μου, δίπλα μου. Άλλες, πάλι, γίνομαι γκρινιάρης κι όλα μου φαίνονται άβολα στο να μοιράζομαι ένα κρεβάτι. Αυτό το ανθρώπινο είδος δεν ικανοποιείται με τίποτα!

Σου έχω πει πως τα βράδια, ειδικά όταν είμαι μακριά από το κέντρο της πόλης ή κάπου στην εξοχή, μπορώ να περνάω ώρες μονάχα κοιτάζοντας τον έναστρο ουρανό. Έχει μια δόση θλίψης κι αυτό, αλλά δεν υπάρχει ομορφότερη εικόνα σε τούτο τον κόσμο. Εγώ, όμως, ξέρω καλύτερα. Δεν είναι μια εικόνα που θα μ’ έκανε ποτέ να θέλω να κλείσω τα μάτια, όσο χαλαρωμένος και να’ μαι.

Είχα μερικές ανόητες σκέψεις, όπως το να βάλω μικροσκοπικά λαμπάκια ψηλά στους τοίχους, μέχρι που ν’ αγγίζουν το ταβάνι, γύρω απ’ το κρεβάτι μου. Μπας και με ξεγελούσαν, με το μάτι θολωμένο και χωρίς τα γυαλιά μου, σα να’ τανε αστέρια. Ορκίζομαι πως θα γελάς τώρα, γιατί έχω φάει αυτή τη φρίκη με τα χριστουγεννιάτικα εδώ και μέρες. Σταμάτα! Το ξεπέρασα ήδη.

Τελικά, νομίζω πως η άρνησή μου στο να πάω για ύπνο έχει να κάνει περισσότερο με το γεγονός ότι θέλω να ζήσω. Λίγο παραπάνω. Μέσα σ’ αυτά τα λίγα χρόνια μου.

Ας μη το κάνουμε πιο σύνθετο. Γιατί θα με ταλαιπωρεί τόσο η ιδέα που το βράδυ δε θα κλείνω μάτι πάλι...

5 Comments:

Blogger Laughing Sheep88 said...

γιατί γλυκό πουλί της νιότης θεωρείς ότι ο ύπνος δεν είναι κομμάτι της ζωής; ε, γιατί;


Αχ... τι θα σε κάνω εσένα....

4:10 PM  
Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Θα μπορούσες να βάλεις αυτοκόλλητα φωσφοριζέ αστέρια σε διάφορους αστρικούς σχηματισμούς και μεγέθη στο ταβάνι, και με το που κλείνεις το φώς νάσου ο ουρανός.

Επίσης θα μπορούσες να ονειρεύεσαι τον ουρανό με τ' αστέρια άν δεν το κάνεις ήδη.

Να πώ ευχαριστώ για την μουσική for a better living.

4:20 PM  
Blogger Chili said...

Xμμμ, ενδιαφέρουσα κατακλείδα. Ξάπλωσε στο ντιβάνι, φίλε μου και πάμε πάλι... Στου γιαλόοομ τα ντιβανάκια, κλαίνε κι άλλα καβουράκιααα.
Πι ες: στην πρώτη και δεύτερη παράγραφο νομίζω ότι μιλάει ο εαυτός μου. Τalle quale!

4:36 PM  
Blogger newManifesto said...

αγαπητέ vague χρειάζομαι τη βοήθειά σου ... εσύ που ασχολείσαι με μουσική γνωρίζεις κανέναν νεαρό ταλαντούχο που να μπορεί να κάνει ένα remix σ ένα τραγούδι?

2:54 PM  
Blogger vague tourist said...

πρόβατο, πρέπει να ροχαλίζεις όταν κοιμάσαι! :-Ρ

κύριε Γ. Χ., μη γίνει και του «κίτσουλα» το ταβάνι επειδή εγώ θέλω να βλέπω αστέρια... Και ευχαριστώ για την... τραγουδιστική εκτίμηση.

Chili, είστε έτοιμη να καταρρίψετε κάθε θεωρία περί... χάσματος γενεών! ;-)

Manifesto, δεν ξέρω ποιος διαδίδει τέτοιες αηδίες περί ενασχόλησης με τη μουσική. Εγώ είμαι ένας απλός ακροατής! Σοβαρά.

10:47 AM  

Post a Comment

<< Home