Thursday, September 01, 2005

«Δεσποινίς, λίγο πιο αριστερά το βυζί σας, θέλω να κόψω το μπιφτέκι μου!»

Θεέ μου, τι τραγωδία! Υποκύπτω στα παρακάλια λιγοστών (μετρημένων στα δάχτυλα του ενός χεριού) και καλά εκλεκτών bloggers να βγούμε για φαγητό. Δίνουμε ραντεβού και αντί για έξι (ο διοργανωτής του ανοσιουργήματος είχε αγοράσει από το telemarketing του «Α.Μ.Α.Ν.» το έκτο δάχτυλο...), εμφανίζονται δεκάξι! Κατευθυνόμαστε προς εστιατόριο post fusion κουζίνας (με παράρτημα σε NYC αποκλειστικά) μετά τρελής μινιμάλ χλιδής στο διάκοσμο και μένω σύξυλος όταν ανακαλύπτω πως υπούλως είχε κλειστεί τραπέζι σε... ταβέρνα με «της ώρας» σε λαδόκολλα, διότι το άλλο μαγαζί δεν διέθετε μενού στα 5 ευρώ το άτομο!

Λόγω του υπεράριθμου των «καλεστήκαμε μόνοι μας» δε χωρούσαμε στο τραπέζι που να κατέβαινε ο Χριστός με το σταυρό στον ώμο και να έμπαινε σε αίθουσα που έπαιζε το «Λιβάδι που Δακρύζει» για να δει και τις δύο παραστάσεις σερί! Και δε μιλάμε γι’ ανθρώπους αλλά για ζωολογικό κήπο - σε extra large μεγέθη. «Χοντρέλω» φώναζες και γυρνούσαν όλοι, αγόρια και κορίτσια...

Αφού εξαφάνισαν κάθε ίχνος από παϊδάκια (δεν θα επεκταθώ στο fact ότι σημειώθηκαν και ελαφρές απώλειες από πιρουνιές), συνέχισαν να πίνουν και να βγάζουν τα απωθημένα τους (ευτυχώς όχι και τροφές), κατηγορώντας όσους δεν ήταν παρόντες με λεξιλόγιο που δεν τολμώ να μεταφέρω διότι θα πέσει η ιστοσελίς. Να βλέπεις παλικάρι δυό μέτρα να λέει «γιατί να μην είμαι εγώ η κορούλα της τάδε;» ή τον άλλο να οδύρεται «γιατί να μη βρίσκω έναν γκόμενο κι εγώ, που’ χω και την τριχάρα και μαλλί στην κεφαλή;». Και κλάμα οι φάλαινες από δίπλα, που τα μόνα straight στο τραπέζι ήταν κάτι nerds που είχαν έρθει, λέει, από το ΜΙΒ και κάτι κουλά μεταπτυχιακά στην Αλβιόνα...

Και στο τέλος ήθελαν να ανταλλάξουμε και τηλέφωνα! Που να κλάσω την τέχνη τους και να γίνω και μετανάστης που θα post-άρει σε greeklish, και να βάλω και μετρητή - όχι πέους, unique visitors ή όπως αλλιώς τα λένε αυτά για τα οποία κοντράρεται η «μπλογκόσφαιρα». Κι ας με κατεβάσει κι εκείνη η σιγανοπαπαδιά ο vrypan, που μια μέρα, εγώ σας το λέω, θα μας φέρει το τιμολόγιο στο σπίτι και θα τρέχουμε από τη σκάλα υπερεσίας!

Φοβάμαι να πάω για ύπνο τώρα, ποιος ξέρει τι θα δω στο όνειρο; Να βελάζουν όλοι μαζί διαβάζοντας τα ζώδια στην Athens Voice; Ή χειρότερα;

Υ.Γ. Περιοδικό ΟΡόΣ εγώ δεν έχω ξανακούσει. Και δε μου’ κανε για νοσοκόμα το παιδί, απλά μουσάτο και φαγανό ήτανε...

14 Comments:

Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Χα χα χα χα!

Θα πέσω κάτω απ' τα γέλια.
Ας πρόσεχες, καμάρι μου, ας πρόσεχες...
Δε ρώταγες κι εσύ αφού δεν ήξερες... να μάθεις άλλη φορά να διασχίζεις τους δρόμους παρέα με ατάλαντες χοντρέλες.

ΚΑΡΑΛΟΛ!

7:13 AM  
Blogger dystropoppygus said...

Tολμάς και παραπονιέσαι, αχάριστε, ε αχάριστε, που να σου πέσει ο σούπερ-γκούφυ στο κεφάλι από μονόφωτο βελάζοντας! Γιατί ρε, τι δεν σου άρεσε στο μαγαζί; Άσχημο ήταν το φαϊ ε; Γι αυτό περιδρόμιασες τρία μπιφτέκια; Και πού ήσουν όταν ήρθε ο λογαριασμός; Επείγουσα ανάγκη για τουαλέτα ε; Τι έκανες εκεί μια ώρα, σνίφαρες; Γυάλιζε το μάτι σου μετά... Κι αν δεν ξέρεις, ρώτα: ΟΡόΣ είναι το περιοδικό των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ πανάσχετε, έχουν και σωματείο, κανονικό, με τα όλα του.

Αυτό που δεν αντέχω είναι η κλαψομουνία - εντάξει, έγινε ένας πανικός, τι του ήρθε κι αυτουνού του vrypan να ζητάει exit fee για το monitor, δεν έπρεπε, αλλά γενικά ήταν μια ωραία ατμόσφαιρα. Εμένα μου άρεσε η σπαλομπριζόλα στη λαδόκολα. Αυτό σε ξενέρωσε; Μμμμμ - ψευτοαριστοκράτη, δεν ξέραμε να ανοίξουμε το Bajazzo απ' τον τάφο! Στο κάτω-κάτω, άμα σ' αρέσει, αν όχι, να με βγάλεις απ' τα λινκς σου μάγκα και να πορευτείς μόνος σου. Όσο για τις σινε-κριτικές, χεστήκαμε, δεν πάμε σινεμά ρε, έχουμε home theater. Για να μάθεις.

ΥΓ - Στεναχωριέμαι που σου'δειξα εμπιστοσύνη και σου ανοίχτηκα. Δεν ήταν ανάγκη να πεις σ'όλο τον κόσμο για το έκτο δάχτυλο. Δίκιο είχε ο πιστιρίκος τελικά, οι μπλόγκερς δεν έχουν καρδιά. Όλοι από συκώτι θα πάνε.
ΥΥΓ - Μου χρωστάς 1 ευρώ και 15 λεπτά απ' τα παγωτά.

9:15 AM  
Blogger spyros said...

- Θα μπορούσα να έχω ένα Viola στα κάρβουνα και μια ολίγη από Clark;

(Γαμώ ήτανE. Τι να πώ κι εγώ για το εκτόπισμα του διπλανού μου στο φαγάδικο;)

9:40 AM  
Blogger Estarian said...

XA! Λέω...
Ετοιμάσου ποταπό ανθρωπάριο..αυτό σου λέω μόνο.. έσεται ήμαρ και λοιπά...

10:48 AM  
Blogger Lili said...

1)Kανατε συναντηση και δεν με καλεσατε?
Καλα να παθετε και να σας πιασει και τσιρλιπιπι και ναναι τρελλη αγελαδα το μπιφτεκι που φαγες.


2)«γιατί να μην είμαι εγώ η κορούλα της τάδε;» ή τον άλλο να οδύρεται «γιατί να μη βρίσκω έναν γκόμενο κι εγώ, που’ χω και την τριχάρα και μαλλί στην κεφαλή;».

Τωρα εγω γιατι νιωθω οτι η καμπανα χτυπα για μενα και τον Τζωρτζ, αντιστοιχα?


3)τιποτ αλλο.
με πληγωσατε.
σνιφ.
Παω να σας θαψω στο μπλογκ μου.

11:47 AM  
Blogger Your Man said...

Ρε παιδιά, τα πιο σημαντικά δε λέτε.

Το βυζί ποιανής ήταν;

12:08 PM  
Blogger violent unknown event said...

Άσχετε!

3:14 PM  
Blogger Mr.Folios said...

Βυζι στο πιατο? Που? Που?
Δικο μου!
Εγω το ειδα πρωτος!

3:20 PM  
Blogger DiS said...

Καλά, σοβαρά υπήρχαν και gay στην παρέα; Αμ καλά μου τόλεγε η μάνα μου να προσέχω με ποιούς βγαίνω για κοψίδια.

Υ.Γ.: Τα nerds ήταν γαμώ τα παιδιά και πολύ τα αγάπησα. Και μην κουνιέσαι πολύ γιατί το αυθόρμητο γέλιο σου υπάρχει σε μαγνητοφωνημένη έκδοση και οι αγελάδες της περιόδου που διανύουμε είναι ισχνές. Κανα 10ευρώ το κατέβασμα θα το πιάσει, στο υπογράφω!

Dystro, ΑΥΤΟΣ τα έφαγε τα μπιφτέκια; Α, το κοιλιόδουλο καθήκι, έχει και μούτρα και μιλάει!

6:35 PM  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Μήπως πήγατε στη λαδόκολλα, κάπου σε ένα στενό Νιου Σμύρνη/ Καλλιθέα (δεν θυμάμαι, με πήγανε);

:)

8:01 PM  
Blogger jaydee2 said...

Hurricane Katrina blows newspapers online
In Hurricane Katrina's aftermath, the city's daily Times-Picayune was unable to print or deliver newspapers so resorted to distributing PDF editions on the paper's website using backup power generators.
this is the best I have ever seen. I will never go back!

8:40 PM  
Blogger Rainman said...

Τι λες τώρα!

Πριν σβήσεις το από πάνω spam να προλάβω να σημειώσω τη διεύθυνση γιατί ψάχνω κάτι φαντάσματα και είναι ευκαιρία.

:-)

9:10 PM  
Blogger CD said...

η Λαδόκολλα είναι στη Δάφνη...ήμουν κ εγώ λάστ θερζντέι

10:02 PM  
Blogger vague tourist said...

Rainman, άμα λάχει έχουμε και το καλύτερο international spam, έτσι; (LOL)

Τι θρίλερ κι αυτό με τη «λαδόκολλα»! Θα περνάνε τώρα τα ντετέκτιβ της «μπλογκόσφαιρας» όλα τα παϊδάδικα (sic) του λεκανοπεδίου μπας και ψαρέψουν περισσότερο παρασκήνιο...

2:03 AM  

Post a Comment

<< Home