Monday, May 09, 2005

You are the party that makes me feel my age.

Καλά μας τα λέγανε οι Pulp, αν και δε νομίζω πως πρόκειται περί ηλικιακού. Κάτι άλλο is in the air και μας σιγοτρώει, μας αλλάζει, μας «χαλάει» και φεύγει από πάνω μας σαν μια αόρατη δύναμη που έκανε την καταστροφική δουλειά της κι ύστερα περνάει στον επόμενο.

Ήμουν σ’ ένα party το Σάββατο το βράδυ. Αλλά το μυαλό μου δεν ήταν εκεί. Εχθές το συνειδητοποίησα, όταν προσπαθούσα να καταλάβω τι έκανα ως το πρωί στη Μαβίλη. Και «έπεσα» λίγο. Όχι από κανένα hangover ή οποιουδήποτε άλλου είδους συνέπειες κραιπάλης, ούτε ακριβώς ψυχολογικά. Είναι κάτι παράξενο που δε μπορώ να ονομάσω. Και δε μπορώ να ρίξω την ευθύνη στα χρονάκια μου...

Σε ένα κατάμεστο σπίτι φιλάς μερικές εκατοντάδες μάγουλα, φευγαλέα περνάς από χείλια που μυρίζουν αλκοόλ και νικοτίνη, ούτε που νοιάζεσαι για τα σημάδια από κραγιόν κι από κάπου προσπαθείς να κρατηθείς για να μην πέσεις. Περιέργως, σχεδόν κανείς δε χορεύει. Η μουσική διαπερνούσε υποτονικά το χώρο, σαν μακρινή υπόκρουση, ανίκανη να καλύψει το βουητό των ανθρώπων. Όλοι στέκονταν σα να περίμεναν κάτι. Κι έπιναν. Περαστικά λικνίσματα μου θυμίζουν το που βρίσκομαι, κουβέντες μπαινοβγαίνουν στ’ αφτιά μου πιο γρήγορα κι από τις εικόνες ανθρώπων σε κίνηση. Ας πιούμε κι εμείς...

Μέσα σ’ αυτό το ανθρώπινο traffic τίποτα δε μπορούσε να με αγγίξει ή να με κρατήσει. Να μου θυμίσει κάτι δικό μου. Κι όμως, ήξερα σχεδόν τους πάντες. Ακόμη και πρόσωπα που μου σύστηναν για πρώτη φορά, άσχετα από το γεγονός ότι ήδη γνωριζόμασταν ή τύχαινε ακόμη και να δουλεύουμε υπό κοινή στέγη αυτή την περίοδο!

Άλλοι έκλαιγαν σε απόμερες γωνίες και μπαλκόνια, άλλοι ήθελαν να κλάψουν αλλά μπορούν και το κρύβουν τόσο καλά, άλλοι έψαχναν γκόμενο ή γκόμενα, άλλοι είχαν αποφασίσει να αναλύσουν τι φταίει στις σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων, άλλος χάζευε τα έρημα ρετιρέ του κέντρου, άλλη μου έλεγε πως της έσωσα τη ζωή επειδή θα είμαι Κάννες το επόμενο weekend, άλλοι με τραβούσαν να χορέψω ή τρίβονταν επάνω μου, άλλοι κοιτούσαν το ποτήρι τους ν’ αδειάζει διαρκώς. Και το γέμιζαν ξανά. Η καλύτερη «παραγγελιά» της βραδιάς ήταν το «Last Christmas» των Wham, αλλά δεν έπαιξε. Μονάχα το τραγούδησαν κάτι κορίτσια, ανάμεσα στις διακοπές της μουσικής - για να πειστούν οι μπάτσοι πως κάνουμε ησυχία...

Ήθελα να περάσω καλά, αλλά έβλεπα πως αυτό συνέβαινε μόνο σ’ εκείνους που είχαν βγει «γκολ» από νωρίς. Κι επειδή δεν είμαι «φίλαθλος», έμεινα να χαζεύω χωρίς να τραγουδάω τα κάλαντα.

Είναι παράξενο να βλέπεις τους μισούς να θέλουν να γαμήσουν ή να γαμηθούν και τους άλλους μισούς να θέλουν να πλακωθούν στα drugs σ’ ένα party. Και στο τέλος, επειδή τίποτε από αυτά δε μπορούσε να πραγματοποιηθεί, να ζητάνε περισσότερο πάγο και tonic.

Μήπως ανήκω σε μια γενιά που πίνει για να ξεχάσει... όλο και περισσότερα; Μήπως η πλειοψηφία αυτών των «party animals» έρχεται σχεδόν αποκλειστικά για τα τσάμπα ποτά; Μήπως έχω μόνο εγώ το πρόβλημα ή μήπως κανείς δε θέλει να παρατηρεί αυτή την απόγνωση που συγκατοικεί με την ανοχή και την αναισθησία μας; Μήπως διάλεξα πάλι το λάθος τραγούδι;

- Κύριε DJ, έχετε το «Death of a Party»;

16 Comments:

Blogger dystropoppygus said...

Θεός'χωρεσ'τα πεθαμένα μας...

Μια αλληλουχία ατυχών συμπτώσεων;

9:29 AM  
Blogger yk said...

ή ίσως ήταν ανάστροφος ο Ερμής...

10:14 AM  
Blogger Estarian said...

Ο κοσμος έχει παρεξηγήσει το "περνάμε καλά" με το "μας παίρνουν σηκωτούς" και είναι τόσο ανώμαλος που α. αγχώνεται με το οτι πρέπει να πάει σε ένα πάρτυ και να δείξει οτι περνάει καλά και β.πηγαίνοντας σε ένα πάρτυ κουβαλάει μέσα όλα του τα προβλήματα και τη μαλακία ,αντί να τα αφήσει απέξω και να πάει στο πάρτυ όντως για να περάσει καλά. Και αν το έκανε αυτό,και καλά θα πέρναγε, και σεξάκι θα εκανε,και θα έλιωνε στο γέλιο κλπ κλπ κλπ

10:22 AM  
Blogger kingdancer said...

phga kai gw se ena party to savvato!
kai gw sthn mavillh konta hmoun!
koita na deis...
na to xera oti pernouses toso asxhma sto party pou eixes paei tha se kalousa sto diko mas...
pou htan polu kalutero.
maybe next time.

11:02 AM  
Blogger m&m said...

V.T.
Όλα είναι σχετικά...
Αν πιστεύεις ότι για να περάσεις καλά σε ένα party πρέπει ή να γαμήσεις ή
να γαμηθείς ή και τα δύο […] ή να πλακωθείς στα drugs τι να σου κάνει λίγος
πάγος, λεμόνι και Bombay [ή Gordon’s – δε ξέρω τι είχατε].
Από την άλλη, μου φαίνεστε μεγάλα παιδιά για να τρέχετε σε οικιακά πάρτι
μόνο για τα free drinks – που τι free, δηλαδή, αφού, να μιλάμε π.χ. για
γενέθλια, με το δώρο που παίρνεις θα μπορούσες, λέμε, να τη βγάλεις στη
Μαβίλη μέχρι, χμ, το επόμενο πρωί.
Άρα… καταλήγουμε στο ότι κάποιος μπορεί να είναι τόσο απελπισμένος, ώστε να
πάει σε ένα πάρτι για να γκομενίσει [ίσως, επειδή δεν έχει γκομενίσει
πολλές φορές στη ζωή του για να ξέρει ότι αυτά γίνονται –συνήθως- μόνο στις
ταινίες], ή για να βάλει τα κλάματα στο μπαλκόνι ή για να κωλοτριφτεί σε
έναν τύπο που θα προτιμούσε να πυροβολήσει το πάρτι εξ επαφής ή για να πει
σε έναν… vague tourist ότι θα του σώσει τη ζωή το επόμενο σαββατοκύριακο.
Μπορεί όμως και κάποιος άλλος… απλώς να πιει, να ακούσει μουσική [εντάξει,
επιβιώνεις και χωρίς Wham!], να μιλήσει, να γελάσει και, αν είναι και
γοητευτικός, να φλερτάρει και λίγο… Βαρετό option, ε;…
Για κάποιους ίσως όχι. Για αυτούς τους κάποιους που, αν πήγαιναν ταξιδάκι
στις Κάννες ή όπου αλλού δε θα είχαν ανάγκη κανέναν για να τους σώσει τη
ζωή. Αφού σας χαλάει ρε παιδιά… γιατί το κάνετε;

11:09 AM  
Blogger De(e)lumina said...

Ίσως ήρθε ο καιρός να κάνεις καινούργιες παρέες...
Ή τουλάχιστον να δεχθούμε όλοι πως όλα έχουν το χρόνο τους και είναι θέμα διάθεσης.
Αυτό τουλάχιστον πιστεύω εγώ - δεν ξέρω αν το fan club σου έχει άλλη γνώμη.

1:20 PM  
Blogger dystropoppygus said...

Χμμ.. τουλάχιστον τρεις ελληνες μπλόγκερς είμασταν σε "πάρτι" κοντά στη Μαβίλη το Σαββατόβραδο κι ούτε στα "βρώμικα" δε βρεθήκαμε άφτερ; Μίκρυνε η πόλη ή μεγαλώσαμε εμείς;

Η κρέπα νταμπλ-τσιζ πάντως ήταν άψογη μετά τα Μομπ(έι).

2:19 PM  
Blogger Auntie Joe said...

Ήμουν ΚΑΙ εγώ σ' ένα πάρτυ το Σάββατο - ήταν τέλειο, εκτός από έναν τύπο γκρινιάρη που έπρηζε τους καλεσμένους λέγοντάς τους πόσο καλύτερη μουσική θα έβαζε ο ίδιος. Αν περνούσε τόσο χάλια, γιατί δεν έφευγε;

2:28 PM  
Blogger Estarian said...

Ρε διάολε μονο εγώ δεν ήμουν σε πάρτυ στη Μαβίλη το Σάββατο?
Δυστροποπυγκα ιερόσυλε, στη Μαβίλη τρώμε διπλό ψητό με μπόλικο tabasco,και οχι ξενέρωτες κρέπες :P
(ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΜΟΥ )

2:48 PM  
Blogger sueno said...

φίλε τουρίστα,
ελπίζω να μην ήταν φίλος σου αυτός που έκανε το πάρτυ (πώς να είναι άλλωστε, αν γράφεις έτσι για το πάρτυ του;) και αν δυστυχώς γι' αυτόν γνωρίζεστε καλά, να αγνοεί ότι έχεις blog.

2:48 PM  
Blogger heavenlypophit said...

κι ήταν κι ένας άλλος που μιλούσε σε όλους για το πως τον αναγνωρίζουν στον δρόμο τα κοριτσάκια και του ζητούν αυτόγραφα...
και απ όσο θυμάμαι γελούσε συνέχεια δυνατά,και έπινε ποτά, και θα ορκιζόμουν ότι διασκέδαζε, αλλά τωρά από τον άμβωνα του blog, είναι ποιο κουλ να γράφει μελαγχολικά και βαθυστόχαστα...

αλλά αγαπητέ μου φίλε, δεν είναι σωστό να φτύνεις εκεί που τρως, η σε κάθε περίπτωση, αν σε καλούν κάπου, οφείλεις να έχεις την ευγένεια να μην "κράζεις" μετά δημοσίως. ή αν θες ντε και καλά να κράξεις, μπορείς πολύ απλά να μην πας...

3:17 PM  
Blogger l'esprit de l'escalier said...

Κάποιος που πήγε σ' ένα πάρτι το Σάββατο με ρώτησε γιατί δεν πήγα κι εγώ. Του απάντησα ότι δεν είχα λάβει πρόσκληση και τον ρώτησα αν το πάρτι ήταν καλό. Έπειτα σκέφτηκα ότι η ερώτηση ήταν λάθος κι ότι, ακόμα κι αν ρωτούσα έναν έναν όλους όσους είχαν πάει στο πάρτι, ποτέ δε θα μάθαινα αν εγώ είχα χάσει κάτι καλό.

6:53 PM  
Blogger vague tourist said...

Δεν ξέρω τι να υποθέσω σε σχέση με το θέαμα των comments που βρήκα σήμερα. Αρχικά, να ευχαριστήσω κάποιους ανώνυμους «φίλους» που ήταν μαζί μου σ’ αυτό το party το Σάββατο το βράδυ, οι οποίοι χωρίς να είναι bloggers μπήκαν στον κόπο να αποκτήσουν ένα nickname έτσι ώστε να μοιραστούν μαζί μας τα κακόβουλα σχόλια και την «αγάπη» τους προς το άτομό μου. Ξέρετε ποιοι είστε. Και ποιος είμαι. Εκ του ασφαλούς είναι ωραίο να κάνετε προσωπική επίθεσή, ε; Τη στιγμή που εγώ δεν έθιξα κανέναν...

Το να παρερμηνεύονται γραπτά (ή και λεγόμενα) μου είναι κάτι σύνηθες. Αλλά σε τέτοιο βαθμό; Γράφει πουθενά πως ήταν χάλια, πως δεν υπήρξε ίχνος διασκέδασης ή ότι με το ζόρι με κρατούσαν; Για δείξτε το μου, σας παρακαλώ, εσείς που τόσο όμορφα τα ερμηνεύετε όλα... Έγραψα κάπου πως η μουσική ήταν κακή ή ότι η οικοδέσποινα έστησε το αθλιότερο party της χρονιάς ή ότι οι καλεσμένοι γαμιούνται ή δεν ξέρω κι εγώ τι; Όχι. Απλά, τοποθετήθηκα ως παρατηρητής πάνω σε μια εικόνα που ήθελε να θυμίζει party. Οι απόψεις αυτές αφορούν στη δική μου ψυχολογία και ένα «εσωτερικό» point of view, για τα οποία δε ντρέπομαι καθόλου και ούτε υποχρέωσα κανέναν να τα ενστερνιστεί. Αλλά, τι τα θες, στον κόσμο που ζούμε οι «καλοθελητές» υπάρχουν πάντοτε - και προτιμούν να εκφράζονται πισώπλατα.

kingdancer, και σε άλλα με υγεία. Κι αν είμαι λίγο δύσκολος με τη μουσική, τι να κάνω; Κακές συνήθειες. Αλλά... και πάλι ωραίοι είμαστε.

Auntie Joe, δεν είναι δικό μου το πρόβλημα όταν μέσα σε μια βραδιά καμιά δεκαπενταριά άτομα με ρώτησαν «γιατί δεν βάζεις μουσική εσύ;» ή με παρότρυναν να το κάνω. Επίσης, δεν είμαι η επίσημη «μασκότ» όλων των parties φίλων και γνωστών! Το κάνω όταν μου το ζητάνε. Και όχι μόνο από ευγένεια. Μ’ αρέσει να βλέπω τον κόσμο να χορεύει και να διασκεδάζει. Και δεν γκρινιάζω όταν παίζουν και άλλοι μουσική. Εγώ μπορώ να σου βρω αρκετούς «μάρτυρες» της δικής μου «θεωρίας». Εσύ μπορείς να μου βρεις έναν που με άκουσε να λέω αυτά τα πράγματα από μόνος μου; Θα έχει ενδιαφέρον.

sueno, έβρισα κανέναν; Νομίζεις πως είμαι τύπος που κρύβεται πίσω από ένα ανόητο nick όπως εσύ; Η οικοδέσποινα ενίοτε διαβάζει αυτό το blog, είμαι σίγουρος (εδώ το βρήκαν και το διάβασαν ένα μάτσο ουρανοκατέβατοι σήμερα...). Και η φιλοξενία της είναι πάντοτε άψογη. Λυπάμαι αν δεν καταλαβαίνεις από ελληνικά και νομίζεις πως «θάβω» τη βραδιά και τους πάντες μέσα από αυτό το post.

Και καταλήγουμε, προσωρινά, στην περίπτωση heavenlypophit, όπου η μαλακία χτυπάει ταβάνι και άνω. Αγάπη μου, αν με μισείς τόσο, γιατί με διαβάζεις; Και γιατί μπαίνεις και στον κόπο να post-άρεις comment από το πουθενά; Τόσο σε καίει να φανείς σε κάποιους άλλους, αποκαλύπτοντας το λόγο του δικαίου «σου» και τη «μικροψυχία» μου; Κανονικά σου αξίζει ένα φτύσιμο γεμάτο για το δημόσιο «κράξιμό» σου εναντίον μου, λοιπόν. Γιατί...

... επαναλαμβάνω. Δεν πέρασα άσχημα. Απλά, έφυγα μπερδεμένος. Και το σκεφτόμουν έντονα την επόμενη μέρα. Συγκρίνοντας με μια άλλη, παρελθούσα εικόνα που είχα στο μυαλό μου από σπιτικά parties. Διαβάστε το κείμενο ξανά. Δεν είναι πικρόχολο. Ούτε βαθυστόχαστο. Μάλλον μελαγχολικό. Και ειλικρινές. Από κάποιον που οι περισσότεροι γνωρίζετε προσωπικά. Και λυπάται. Που σας ξέρει...

7:41 PM  
Blogger heavenlypophit said...

Οπότε που καταλήγουμε;
ότι όλοι έχουν άδικο κι εσύ έχεις δίκιο...
ότι ο κόσμος είναι κακός και ότι οι "φίλοι" σου -τα εισαγωγικά δικά σου- σε ζηλεύουν επειδή είσαι διάσημος, δημοφιλής και αγαπητός dj...
Μήπως ο τρόπος σκέψης σου είναι υπερβολικά απλοικός;
Μήπως το γεγονός ότι μπήκαν σ όλο αυτόν τον "κόπο" ν ασχοληθούν με το post σου θα έπρεπε να σου λέει κάτι περισσότερο από τα παραπάνω;
Λέω μήπως...

ΥΓ. θα πω κι αυτό και δεν θα πω άλλα πάνω στο θέμα: όταν κάποιος σου επιτίθεται δεν σημαίνει απαραίτητα ότι σε μισεί.

Αυτά, κι αν θες μπορείς να μου ρίξεις ένα ακόμη "φτύσιμο γεμάτο" όπως πολύ κομψά έγραψες παραπάνω...

Αντίο!

11:48 PM  
Blogger sueno said...

Οι "ουρανοκατέβατοι" λοιπόν, είναι γνωστοί σου που βρήκαν αυτόν τον τρόπο να σου πουν ότι είναι έλλειψη τακτ να μιλάς για ένα πάρτυ που ήταν όλοι. Και ότι μπήκαν στον κόπο να σου γράψουν, θα έπρεπε να σε προβληματίσει σχετικά με το άστοχο να αναφερθείς σ'αυτό το γεγονός. Είναι άσχημο να ξέρεις ότι χαιρέτησες όλο χαρά κάποιον που γράφει ότι "φίλησε μερικές εκατοντάδες μάγουλα" και σε κατατάσσει είτε "στους μισούς να θέλουν να γαμήσουν ή να γαμηθούν ή στους άλλους μισούς να θέλουν να πλακωθούν στα drugs σ’ ένα party".
Ισως το συγκεκριμένο post σου εξόργισε τόσο, γιατί δείχνει τη γνώμη που έχεις για ανθρώπους που συναστρέφεσαι. Ελπίζω πως όχι, πως ήταν απλώς μια κακή στιγμή, πως άλλα ήθελες να πεις και παρερμηνεύτηκαν.
Καλό ταξίδι

12:31 PM  
Blogger vague tourist said...

Απορώ πως δεν έπεσε κανένα αεροπλάνο...

8:44 PM  

Post a Comment

<< Home