Saturday, March 19, 2005

Ακόμη ένα μικρό, ανόητο post.

Στάθηκα σ’ ένα περίπτερο. Έπρεπε να χαλάσω πενηντάρικο. Περιοδικά... Κάτι κορίτσια αναστατώνονται παραδίπλα. «Ωχ, όχι πάλι...», λέω μέσα μου. Νομίζω πως όλες μαζί παρότρυναν κάποια να παίξει το ρόλο του αγγελιοφόρου. Δε γύρισα καν να κοιτάξω με την άκρη του ματιού. Έκανα πως περιμένω τα ρέστα αφηρημένος, μέχρι που άκουσα μια γυναικεία φωνή από επικίνδυνα κοντινή απόσταση...

«Συγνώμη, να σας ζητήσουμε μια χάρη; Μπορούμε να βγάλουμε μια φωτογραφία μαζί σας;»

Με σημάδευαν ήδη με δύο κινητά τηλέφωνα. Αρνήθηκα ευγενικά, γέλασα διακριτικά και αποχώρησα με ευχαριστίες για τα καλά τους λόγια. Αναρωτιόμουν αν τους φάνηκα δύστροπος, καθώς συνέχισα να βηματίζω προς την πλησιέστερη πιάτσα ταξί.

15 Comments:

Blogger De(e)lumina said...

Εμ, άμα είστε celebrity και ωραίος άνδρας, τί περιμένετε αγαπητέ?
Μην απογοητεύeτε το κοινό σας, δεν είναι σωστό... (Αν και φαντάζομαι πως μάλλον έτσι θα αυξάνεται, σε 'μας τις γυναίκες συνήθως μας αρέσουν και πιο πολύ τα δύσκολα/οι δύσκολοι).

Και μετά φίλτατε αναρωτιέστε για τα βράδια αργά με τις όμορφες μέρες χωρίς sex...

12:04 PM  
Blogger De(e)lumina said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:04 PM  
Blogger Sofia said...

Κάτι έχω χάσει; Είσαι διασημότητα και δε το χω πάρει πρέφα;

12:37 PM  
Blogger vague tourist said...

Αντιλαμβάνεστε ότι το προβλέψιμο της παρατήρησής σας δεν σας τιμά ιδιαιτέρως... :-Ρ

Ξέρετε τον ορισμό της διόλου chic εκφράσεως «σαβουρογάμης»; Καμία σχέση.

12:53 PM  
Blogger vague tourist said...

sofia, δεν έχετε χάσει τίποτα. Σε άλλους συμβαίνει ενίοτε...

Υ.Γ. Η προοπτική της κλασικής χαρτοσακούλας για το δρόμο δεν φαίνεται και τόσο μακρινή πια.

1:00 PM  
Blogger Blogarismenh said...

Κάτσε γιατί δεν κατάλαβα, ήθελαν να σε βγάλουν φωτογραφία γιατί είσαι διάσημος ή γιατί είχες πενηντάευρω στο περίπτερο;Χεχεχε
Υ.Γ. πάντως ούτε εγώ εχω καταλάβει οτι είσαι γνωστός.

2:17 PM  
Blogger ANemos said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:43 PM  
Blogger De(e)lumina said...

Το οτι δεν είστε αυτό το... 'γαλλικό' που είπατε είναι εξαιρετικά καλό.
Το οτι με βρίσκετε προβλέψιμη με χαλάει, αλλά όσον αφορά το συγκεκριμένο comment μου (και μόνο ελπίζω) μάλλον έχετε δίκιο.
Κανένα καλό πάρτυ μεταξύ 22Μαρτ-6Απρ προβλέπεται?

7:21 PM  
Blogger vague tourist said...

Τι ήθελε να πει ο naftilos:

Να απαντήσω; Να απαντήσω; (Tip: ______ _____ διαβάζετε; ___ βλέπετε; Και, ΚΥΡΙΩΣ, αυτό το ΥΠΕΡΟΧΟ blog το έχετε παρακολουθήσει απο την αρχή; Καλύτερο κι από τα ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ είναι!) (-Vague: το τσεκ μου στην ΕΓΝΑΤΙΑ περικαλώ!)

Ευτυχώς που έδωσες μονάχα tips… (LOL) Κακομοίρη μου, άμα ανέβω επάνω θα τ’ αρπάξεις ιδιοχείρως. Ξέρω και που δουλεύεις! :-Ρ

7:57 PM  
Blogger vague tourist said...

Προς blogarismenh: ναι, τώρα είμαι υποχρεωμένος να σας πω όλη την αλήθεια. Είμαι μοντέλο κι εκείνο το βράδυ ήμουν καλυμμένος με χαρτονομίσματα των πενήντα ευρώ.

Προς de(e)lumina: χαίρομαι που το μιλάτε και το «γαλλικό» και καταλαβαινόμαστε περίφημα. Προφανώς σας «έθαψα» μονάχα για το συγκεκριμένο comment. Ήταν τόσο απλοϊκό... για του λόγου σας. Όσο για την «απειλή» περί παρτο-κατάστασης, δεν έχω κάτι στο νου αυτή την περίοδο. Προς τι η εναγώνια ερώτηση; Θα μας επισκεφτείτε; Να κανονίζουμε «νοσηρά» bilingual μάζωξη;

Πάντως, ήμαρτον! Δεν το έγραψα αυτό το post για να προκαλέσω τέτοια αναστάτωση και να βρουν δουλειά μέχρι και τα ιδιωτικά ντετέκτιβ του λεκανοπεδίου! Έτυχε να συμβεί ως περιστατικό και μου έκανε εντύπωση το ότι βρέθηκα αντιμέτωπος με κινητά σε θέση να βαρέσουν «φλας». Άβολο πράμα...

1:27 AM  
Blogger De(e)lumina said...

Ναι, την γαλλική την ομιλώ μερικές φορές, αλλά -πώς τα λέτε, πώς τα λέτε- με θάβετε πρώτα και μετά μου κάνετε και ένα κοπλιμάν και εγώ το πιστεύω και χαίρομαι. Τι καλά!
Λοιπόν, εγώ ξέρω ποιός είστε (έχω τις πηγές μου όπως ίσως έχετε καταλάβει) αλλά δε θα το μαρτυρήσω.
Όσο για την παρτο-ερώτηση, ε ναι λοιπόν, έρχομαι στην Ελλάδα σήμερα το βράδυ και το καλό που σας θέλω να κάνουμε bilingual-trilingual-multilingual get-together.

Μετά τιμής (και υπόσχομαι να σταματήσω τα comments - για σήμερα τουλάχιστον!)

Δ

www.livejournal.com/users/dimitra

10:50 AM  
Blogger vague tourist said...

Τι πηγές, βρε; Read between the lines και είναι όλα εδώ. Αλλά, ονόματα δε λέμε. Που ήρθε ο άλλος από τη συμπρωτεύουσα και τα βρόντηξε όλα κανονικά! :-Ρ

Καλή πτήση! Και θα το κανονίσουμε...

2:36 PM  
Blogger ANemos said...

Σέβομαι πάντοτε την προληπτική λογοκρισία όπως και την τάση κάποιων να καλλιεργούν μια άχλη μυστηρίου γύρω τους...
Παρ' όλα αυτά, το ΤΣΕΚ δεν το είδα να κατατίθεται ακόμη!

3:26 PM  
Blogger ttallou said...

Χμμμ...
Διάσημος (μάλλον τραγουδιστής/ηθοποιός), με γυαλιά.
Μα ποιος είσαι; Σκάω!

11:14 PM  
Blogger spacebar said...

Όποιος κι αν είσαι σε λυπάμαι...ούτε στο περίπτερο πια;
Face off!

3:57 PM  

Post a Comment

<< Home