Monday, March 21, 2005

Οι «λάκηδες».

Εδώ και κάμποσο καιρό παρατηρώ κάτι ενδιαφέρον σε σχέση με τους ντόπιους bloggers: τα Σαββατοκύριακα «λακίζουν»! Αντιθέτως, το σινάφι εξ αλλοδαπής (με βάση κάποιες σελίδες που παρακολουθώ ή φίλους «στο επάγγελμα») βγάζει τα λυσσακά του κάθε weekend - για να μη σχολιάσω και τις ανατριχιαστικές ώρες που ξυπνάνε...

Τι συμπεράσματα βγάζουμε από τον εξής καχύποπτο προβληματισμό μου;

α) Το blogging στην Ελλάδα θυμίζει το Δημόσιο. Είναι μια πενθήμερη, «υποχρεωτική» εργασία.
β) Οι ντόπιοι bloggers ΕΙΝΑΙ δημόσιοι υπάλληλοι (ή έχουν μετατρέψει τις εργασίες τους σε κάτι παρεμφερές)!
γ) Η πλειοψηφία των posts συγγράφονται εν ώρα εργασίας, κοινώς οι άνθρωποι θυσιάζουν το κωλοβάρεμά τους! Πρόκειται περί ηρωισμού, αν μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός...
δ) Οι περισσότεροι bloggers δεν πλησιάζουν τον προσωπικό τους (αν έχουν) υπολογιστή κατά τη διάρκεια του weekend.
ε) Άσχετο. Μερικοί bloggers δεν έχουν ύπνο...

8 Comments:

Blogger dystropoppygus said...

Α γειά σου: να πω "συμφωνώ και επαυξάνω;" - το είπα. Μόνο στο σημείο περί "ηρωισμού" θα διαφωνήσω λίγο, διότι με τον τρόπο αυτό διαχωρίζεις σαφώς το μπλόγκιν από το κωλοβάρεμα. Πιστεύω ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, το μπλόγκιν είναι κωλοβάρεμα. Στις περισσότερες λέμε.

Με τέτοιες ξαστεριές, πώς να κοιμηθεί κανείς;

9:31 AM  
Blogger bizwriter said...

Πάρα πολύ εύστοχο post, με κοινωνιολογικές επεκτάσεις θα μπορούσα να πω! ;-)

11:24 AM  
Blogger vague tourist said...

Αγαπητέ dystropoppygus, εδώ διαπράττετε μέγα λάθος. Πριν από την εμφάνιση και εξάπλωση του blogging, όλοι αυτοί πατούσαν μονάχα δύο ή τρία πλήκτρα και το ποντικάκι τους, καθώς οδηγούσαν φόρμουλες, ανατίναζαν εξωγήινα ιπτάμενα αντικείμενα, χτυπούσαν πιγκουινάκια με ρόπαλα για να δουν ποιος θα το πετάξει πιο μακριά, θυμόντουσαν τα νιάτα τους με ηλεκτρονικά pinballs και, όταν η πλήξη κοιτούσε το ταβάνι στα πρόθυρα της αυτοχειρίας, έριχναν και μια πασιέντζα. Τώρα πληκτρολογούν, ενίοτε σκέφτονται τι να γράψουν, κάνουν copy/paste από άλλα sites (άρα διαβάζουν)! Είναι ένα σπουδαίο βήμα για την ανθρωπότητα.

Εάν όλο αυτό γίνει και ταινία, θα γυρίσει ανάσκελα στον τάφο του ο Κιούμπρικ! Άσε που το «2001» είναι και παρωχημένο ως τίτλος, πλέον...

Υ.Γ. Sakis, ανακαλύψατε το μεγάλο μου απωθημένο. Σχεδόν.

2:26 PM  
Blogger Blogarismenh said...

Πολύ σωστό αυτό που λες V.Τ., πριν μερικές εβδομάδες που ήμουν άρρωστη και είχα κλειστεί μέσα το Π/Σ/Κ δεν έβρισκα τίποτα καινούργιο να διαβάσω στα blogs που μου αρέσουν... Τώρα που το σχολίασες το σύνδεσα ;-)

5:15 PM  
Blogger dystropoppygus said...

Μπορεί, μπορεί. Θα επιμείνω ωστόσο, στο όνομα της διαφορετικότητας μου: εγώ έπαιζα τρίβιαλ και γενικώς (παλιότερα) σερνόμουνα σε τσατ-ρουμς και σε ονλάιν κοινότητες. Δε νομίζω να ήμουν εντελώς μόνος. Κάποιοι πάντως έχουν γράψει και βιβλία σχετικά (αν είναι να συζητήσουμε το σενάριο, να τα φέρω).
Τώρα, για τίτλο της ταινίας, πώς ακούγεται το "Χίλια + Δύο Πλήκτρα" -- χμ, μλκ ε; Καλά. Το συζητάμε.

Α, μις Μπλοκαρισμενουά, καλή μου, σας συμπαθώ κι όλας, αλλά γιατί δεν ασχολείσθε τα Σ/Κ με τον φίλο σας, αυτόν που σας προβληματίζει με τη συμπεριφορά του, να τον πάρετε από το χεράκι να πάτε καμιά βόλτα στο παρκάκι, στο μπαράκι, στο σινεμαδάκι μπας και γίνει τίποτε, μόνο κάθεστε και πλήττετε μπροστά σε βαρετά μπλογκς και μετά γκρινιάζετε; Ε; Γιατί; ;-)

6:23 PM  
Blogger Blogarismenh said...

Αγαπητέ Dystropoppygus,
χαίρομαι που με συμπαθείς αλλά κάπου δεν μου άρεσε η ευγενική σου κρτική, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά πολύ απλά γιατί δεν ξέρεις ποια είμαι τι κάνω, πότε το κάνω και πως το κάνω (φυσικά δεν μιλάω για κάτι πονηρό εκτός και αν μιλάς εσύ). Τώρα για το πως περνάω το χρόνο μου, είναι σαν να μιλάς και στον ίδιο σου τον εαυτό γιατί και εσύ μπλογκς διαβάζεις. Τα μπλογκς που διαβάζω εγώ δεν τα βρίσκω βαρετά. Σχετικά με τα περι γκρίνιας και προβληματισμού, 2 είναι αυτά που μου έρχονται στο μυαλό, πρώτον δεν έχεις διαβάσει τίποτα για εμένα και το πηρες μόνο από το σχόλιο που έκανα εδώ και δεύτερον διάβασες επιλεκτικά κάτι. Και στις δύο περιπτώσεις βιάστηκες να κρίνεις. Αν τώρα όλα όσα έγραψες ήταν απλά μια φιλική συμβουλή ευχαριστώ αλλά δεν ήταν ανάγκη. Ζητώ συγνώμη απο τώρα στον V.T. που τα γράφω όλα αυτά στο δικό του μπλογκ αλλά νομίζω οτι έπρεπε να εκφέρω την αποψή μου. ;-)

10:08 PM  
Blogger vague tourist said...

Εάν ξανακούσω τέτοια πράγματα εδώ μέσα, όχι από το αφτί και στο Διευθυντή. Θα σας κόψω την «πενταήμερη» για παραδειγματισμό όλων, παλιόπαιδα!

Επίσης, ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να πιστεύετε πως αυτό το blog δεν είναι βαρετό; Όλο κάτι συναισθηματικά κι αρρωστημένα γράφει ο τύπος.

10:30 PM  
Blogger dystropoppygus said...

Μα κύριε Διευθυντά ..εεε κύριε V.T. μου, εγώ μια ερώτηση έκανα σε κάποια που (κατά δήλωσή της) προσπαθεί να βγεί απ'το ψυχολογικό της αδιέξοδο και φυσικά υπονοούσα κάτι πολύ πονηρό και πέσανε να με φάνε. Είναι μετά να μη λέω ότι οι περισσότεροι μπλόγκερς κωλοβαράνε; Τι να κάνω; Να αντικαταστήσω το κωλοβάρεμα με τα "συναισθηματικά κι αρρωστημένα;" Πες μου εσύ.

10:54 PM  

Post a Comment

<< Home